הפלאפון של המחבל נמצא בת"א • אך עדיין אין קצה חוט

בנצי לייזרוביץ No Comments on הפלאפון של המחבל נמצא בת"א • אך עדיין אין קצה חוט
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רגע של רווחה נרשם הערב (ראשון) בתל אביב לאחר שנמצא הטלפון הנייד של המחבל נשאת מלחם בן ה-29 מעארה שרצח ביום שישי האחרון שלושה בני אדם בתל אביב, אך עד מהרה התברר כי למרות מציאת הטלפון – אין קצה חוד בחקירה אודות מיקומו של המחבל הנמלט.

הטלפון נמצא כבר ביום שישי בשעה 14:00 בשביל צדדי ברחוב רדינג ברמת אביב, בין מספר 2 ל-4, על ידי תלמידה, שסיפרה על כך לאביה, שיחדיו הם פתחו את הטלפון שאליו התקשרו אנשים דוברי ערבית. רק לאחר שראו את שמו של המחבל בחדשות במוצאי שבת, הם קישרו את הטלפון לאירוע ופנו למשטרה שהגיעה ואספה את הטלפון נייד.

הערב פרסמה המשטרה הודעה ובה ביקשו מהציבור "להמשיך ולגלות ערנות, לא להסס ולדווח במיידי למוקד 100 של המשטרה על כל מידע וחשד הנוגעים לאירוע ולמפגע". כמו"כ, קראה המשטרה "להמשיך ולהישמע להנחיות ולהוראות השוטרים מאחר שמדובר בחשוד שרמת מסוכנותו גבוהה".

מנגד, ביקורת נשמעה בימים האחרונים על המשטרה שממעטת לעדכן את הציבור בדבר התפתחות החקירה ובעיקר סביב הוראתו של המפכ"ל החדש אלשיך, שלא לאשר לבכירי מחוז תל אביב להתראיין ולדווח לציבור, "אנו נמנעים במכוון מפרסום פרטים שעשויים לפגוע במאמץ לשים יד על הרוצח", אמרו במשטרה.



0 תגובות